© Науково-дослідний інститут інформатики і права Національної академії правових наук України, 2011
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт НДІІП.
УДК 346.34
Віхров С.А.,
|
кандидат юридичних наук. Навчально-науковий інститут історії,
етнології та правознавства ім. О.М. Лазаревського
Чернігівського національного педагогічного університету ім. Т.Г. Шевченка
|
||
|
|||
Постановка проблеми. Введення в Україні недержавного пенсійного забезпечення передбачено Указом Президента “Про Основні напрями реформування пенсійного забезпечення в Україні” від 13.04.98 р. Згодом з прийняттям законів України “Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування” від 09.07.03 р. та “Про недержавне пенсійне забезпечення” (далі – Закон про НПЗ) воно розпочало активно впроваджуватися в якості 3-го рівня системи пенсійного забезпечення. Створювані в ході його впровадження недержавні пенсійні фонди (далі – НПФ) виконують функцію накопичення пенсійних внесків з наступним здійсненням пенсійних виплат учасникам цих фондів. Оскільки період накопичення до здійснення виплат є досить великим, НПФ використовують накопичені активи в якості інвестицій з метою отримання доходу на користь учасників фонду, виступаючи таким чином як інституційні інвестори.
Зазначене знайшло офіційне визнання у ст. 2 Закону України “Про цінні папери та фондовий ринок” від 23.02.06 р. Нині за офіційними даними в Україні провадять діяльність 74 НПФ, а загальна сума їх активів на початок 2014 року складала 2,13 млрд. грн. [1].
|
© Науково-дослідний інститут інформатики і права Національної академії правових наук України, 2011
Ми будемо Вам вдячні, якщо при використанні матеріалів сайту Ви зробите посилання на сайт НДІІП.
01032, Україна, м. Київ, вул. Саксаганського 110-в
тел/факс (044) 234-94-56, 234-90-73
E-mail: pravo@ndcpi.org.ua
WWW: ippi.org.ua